Friday, August 7, 2009

KARNIVAL USAHAWAN IKHTIAR 2009

Kuala Terengganu - Pada 30hb Julai hingga 1 Ogos 2009 telah berlangsung Karnival Usahawan Ikhtiar 2009 yang berlangsung di Dataran Shahbandar, Kuala Terengganu. Karnival kali ini bertemakan " Keusahawan Menerajui Kecemerlangan".

Karnival kali ini menampakkan kemeriahan pengunjung yang berkunjung ke tapak karnival dan juga kecerian wajah bagi para peniaga yang berniaga di tapak Karnival Usahawan Ikhtiar 2009. Alhamdulillah berkat kesabaran dan komitmen yang tidak berbelah bagi kakitangan, Karnival Usahawan Ikhtiar 2009 boleh di anggap sesuatu yang membanggakan bagi penganjurnya.

Tahniah kepada Kakitangan AIM Wilayah Terengganu yang menunjukkan sikap kerja keras dan amanah yang tinggi walaupun tanpa penyelian yang minima. Kakitangan memberikan komitmen tahap tertinggi dan pengurusan meraih hasil dan yang mendapat pujiannya. Kecemerlangan tetap mampu diteruskan walaupun sesiapa sahaja yang menerajui pengurusannya. Ini lah gambaran kakitangan yang dikehendaki di alaf ini. Keredhaan ALLAH dan Amanah yang di galas lebih di cari dari mencari keredhaan manusia.
Kesatuan amat berbangga dan berterimakasih kepada kalian semua.

No comments:

Post a Comment