Wednesday, June 17, 2009

Kunjungan Muhibbah EXCO Kepaim terhadap Pengarah Urusan AIM

Kuala Lumpur, 16 hb Jun 2009 - Exco tertinggi KEPAIM telah mengadakan kunjungan hormat terhadap Pengarah Urusan AIM Puan Hajjah Zabidah Ismail. Kunjungan tersebut di adakan di bilik Mesyuarat AIM Ibupejabat AIM. Pengarah urusan ditemani oleh Pen Pengarah HR AIM Encik Yaakob Omar berlangsung dalam suasana harmoni dan ceria. Kunjungan hormat ini berlangsung selepas Perundingan KEPAIM dan Pengurusan AIM selesai.

Exco-exco tertinggi kepaim telah menjelaskan tentang pelbagai isu semasa yang berlaku di lapangan dan menjadi rungutan serta permasaalahan kepada kakitangan secara terus kepada Pengarah urusan AIM. Terima Kasih kepada pihak Pengarah Urusan yang bersikap terbuka menerima rombongan KEPAIM dan amat memahami hasrat dan tujuan KEPAIM.

Pengarah Urusan berjanji akan mengambil kira semua hal yang di sampaikan kepada beliau dan memastikan kebajikan kakitangan diutamakan dalam semua segi kerana kakitangan adalah aset utama AIM yang paling bernilai. Segala kemajuan yang dicapai kini adalah dari pengorbanan kakitangan. Justeru itu Pengurusan AIM InysALLAH akan menghadiahkan sebuah Skim Perkhidmatan dan juga penghargaan lain kepada Kakitangan diatas apa yang AIM telah capai selama ini adalah kejayaan semua pihak.

Pengarah Urusan juga telah menjelaskan situasi semasa AIM dan halatuju AIM akan datang yang amat memerlukan komitmen dan kerjasama yang erat di antara KEPAIM yang mewakili golongan pekerja dan juga Pengurusan AIM.

Akhir kata, Pertemuan ini berjaya menemui satu titik ukhuwwah yang lebih erat antara KEPAIM dan Pengarah Urusan. Semoga Semua apa yang kita capai bersama ini di kira sebagai amalan mulia disisi ALLAH dan ada ganjaran di Akhirat kelak.

Pertemuan selesai 6.01 pm.

No comments:

Post a Comment